Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema
Joonas Väli
SEO Spetsialist
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
TikToki turundus: kaasa vaatajaid kiirelt ja odavalt
Joonas Väli
SEO Spetsialist
TikTok on muutunud üheks populaarseimaks sotsiaalmeedia platvormiks maailmas. Kui brändid soovivad oma tooteid või teenuseid reklaamida noorele ja aktiivsele publikule, on TikTok koht, kuhu tasub tähelepanu pöörata.
Kuid kuidas seal turundada? Siin on lihtne juhend, kuidas alustada ja saavutada edu TikToki turundusega.
Miks peaksid brändid TikTokis olema?
TikTokil on rohkem kui miljard aktiivset kasutajat igal kuul. See tähendab, et võimalused jõuda suure hulga inimesteni on tohutud.
TikTok ei ole ainult noorte pärusmaa, seal on ka aina rohkem ja rohkem vanemaid inimesi. Lisaks on TikTok tuntud oma kõrge kaasatusmäära poolest. Erinevalt teistest sotsiaalmeediate platvormidest, kus postituste engagement võib olla madalam, on TikTokis inimesed agaralt valmis videoid vaatama, kommenteerima ja jagama.
Kui soovid oma brändi nähtavust tõsta ja pidada aktiivset suhtlust oma sihtrühmaga, on TikTok ideaalne koht.
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Kuidas TikToki algoritm töötab?
TikTokis on üks oluline osa “For You Page” ehk FYP. Kui postitad video, siis TikTok alguses näitab seda väikesele grupile inimesi. Kui nad vaatavad sinu videot lõpuni, kommenteerivad või jagavad seda, siis hakkab TikTok seda rohkematele inimestele soovitama.
See tähendab, et oluline on hoida vaataja huvi, et nad vaataksid video algusest lõpuni. Kasutaja kaasatus on TikToki algoritmis väga tähtis. Kui sinu video saab palju meeldimisi ja kommentaare, on suurem võimalus, et see jõuab rohkemate inimesteni.
Kui tahad, et su sisu saaks palju vaatajaid, siis pead olema loov ja pakkuma midagi põnevat, et inimesed jääksid vaatama.
Kuidas luua kaasahaaravat sisu?
TikTokis ei pea olema suur professionaal, et luua edukat sisu. Inimesed armastavad autentset ja loovaid videoid. Pole vaja muretseda, et kõik peaks olema täiuslik. Just loomulikkus ja lihtsus on need, mis töötavad.
TikTokis on iga päev uusi trende, mis hõlmavad populaarseid laule, efekte ja väljakutseid. Kui oskad neid trende ära kasutada, on suurem võimalus, et sinu video tõuseb esile. Alusta oma videot kiiresti ja põnevalt, et vaataja jääks kohe vaatama. Esimesed paar sekundit on kõige tähtsamad. Kasuta videot, et jagada midagi huvitavat või naljakat, aga ka midagi, mis jääb inimestele meelde.
Mõjuisikute turundus TikTokis
TikTokis on palju mõjuisikuid, kes aitavad brändidel oma tooteid reklaamida. Kuid mitte kõik nendest ei pea olema suured staarid.
Mikromõjutajad, kellel on väiksem, aga väga kaasatud jälgijaskond, võivad olla väga tõhusad. Need mõjutajad suudavad oma jälgijatega autentset suhet hoida, mistõttu on nad brändide jaoks väärtuslikud. Kui otsid mõjutajat, siis vaatle nende kaasatusmäära, mitte ainult nende jälgijate arvu.
Kui leidub mõjutaja, kellel on sinu sihtrühmale sobiv sisu, siis võib koostöö olla väga kasulik.
Kuidas mõõta TikToki turunduse edukust?
TikTokis edu mõõtmine on lihtne. Kõige olulisemad mõõdikud on vaatamiste arv, kaasamine (meeldimised, kommentaarid, jagamised) ja konversioonid (kui palju inimesi klikib sinu lingile või külastab sinu veebilehte).
Kui sinu video jõuab paljude inimesteni ja inimesed reageerivad sellele positiivselt, on see juba hea märk, et sinu sisu töötab. Korrigeeri oma strateegiat, kui midagi ei tööta, ja analüüsi regulaarselt tulemusi.
TikToki väljakutsed ja riskid
Kuigi TikTok pakub palju võimalusi, on ka mõned väljakutsed. Üks neist on kiire muutuv dünaamika. Trendid võivad kiiresti kaduda, seega tuleb pidevalt uuendusi jälgida ja katsetada uusi ideid.
TikTok on suurepärane koht brändidele, et jõuda uue ja aktiivse publikuni. Alustamiseks pole vaja suuri investeeringuid, vaid pigem loovust ja valmidust katsetada. Kasuta trende, ole autentne ja analüüsi oma jälgijate reaktsioone. Kui oskad õigesti postitada, luua kaasahaaravat sisu ja mõõta oma edu, siis on TikTok suurepärane tööriist, mis võib viia sinu brändi uuele tasemele.
Kui sa pole veel alustanud, siis tee seda täna. Loo konto, leia oma nišš ja alusta oma esimest TikToki kampaaniat. Edu tuleb loovuse ja järjepidevusega!