Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema
Joonas Väli
SEO Spetsialist
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Maandumisleht: muuda klikkijad klientideks
Joonas Väli
SEO Spetsialist
Kui sa kasutad Google reklaame, siis tead, et vaid klikid ei too kasumit.
Inimesed klikivad reklaamidele, aga kui maandumisleht, kuhu nad jõuavad, ei ole piisavalt atraktiivne või ei vasta sellele, mida reklaam lubas, siis lahkuvad nad kiiresti.
Sellepärast on oluline luua maandumisleht – see on veebileht, mille ainus eesmärk on suunata külastaja tegutsema.
See võib olla ostu sooritamine, tasuta konsultatsioonile registreerumine või pakkumisega tutvumine. Kui maandumisleht on õigesti tehtud, aitab see sul suurendada konversioonimäära ehk külastaja muundamist kliendiks.
Hea maandumisleht on selge, lihtne ja täpselt seotud reklaamis olevate sõnumitega. Kui leht on korralikult üles ehitatud, aitab see suunata külastajat täpselt sinna, kuhu sa tahad teda viia.
Tõhus maandumisleht koosneb mitmest olulisest elemendist, mis kõik töötavad koos, et külastaja jõuaks sooritatud tegevuseni – olgu see ost, registreerimine või päringu esitamine.
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Mida maandumislehe puhul jälgida?
Pealkiri, mis tõmbab tähelepanu
Maandumislehe kõige tähtsam osa on pealkiri.
See on esimene asi, mida külastaja näeb kui sinu Google reklaami peale klikib. Selle ülesanne on kohe haarata tema tähelepanu. Pealkiri peab olema lühike, selge ja seotud reklaamis olevate lubadustega.
Kui reklaam räägib tasuta konsultatsioonist, siis peab pealkiri seda ka kajastama. Pealkiri peab olema lihtne ja kiirelt arusaadav, et külastaja kohe mõistaks, mis teda ees ootab. Kui pealkiri on liiga keeruline, võib külastaja lihtsalt lehelt lahkuda. Samuti ei tasu pealkirjas olla liialt luuleline – see peab olema konkreetne ja ütlema, mida külastaja saab.
Selge ja lihtne üleskutse tegevusele (CTA)
Üks tähtsamaid komponente igal maandumislehel on selge üleskutse tegevusele ehk CTA (call-to-action).
CTA on nupp või link, mis suunab külastajat tegutsema. Näiteks võib see olla nupp “registreeru kohe”, “osta nüüd” või “lae alla juhend”. CTA peab olema hästi nähtav ja külastaja jaoks kergesti mõistetav. Kui nupp on liiga väike või kui valikuid on liiga palju, võib külastaja huvi kaotada ja lahkuda. Mida lihtsam ja otsesem on CTA, seda parem.
Üks selge üleskutse on palju efektiivsem kui mitu erinevat üleskutset. Seda tuleb teha ka visuaalselt silmapaistvaks – näiteks kasutada erksaid värve, et see eristuks ülejäänud lehe sisust. Kui CTA nupp ei tundu silmapaistev või on segatud teiste elementidega, jääb külastaja tegutsemata.
Lihtne ja selge disain
Maandumisleht peab olema visuaalselt atraktiivne, kuid samas mitte liiga keeruline. Liigne tekst ja segaduses kujundus võivad külastaja kiiresti eemale peletada.
Lihtne disain aitab külastajatel kiiresti leida vajaliku info, et nad ei tunneks end segaduses ega eksinuna. Kõige tähtsam info peab olema lehe alguses nähtav ja ülejäänud tekstki lihtsasti loetav. Kui reklaamis räägitakse allahindlusest või eripakkumisest, siis peab see olema lehe alguses selgelt välja toodud. Külastaja peab kohe aru saama, mida sa pakud ja kuidas ta sellest kasu saab.
Samuti ei tasu maandumislehe disainis kasutada liiga palju pilte või reklaame, mis ei ole seotud sinu eesmärgiga. Lihtsus on võti – külastaja peaks leidma vajalikud info kiiresti ja kergelt, et ta ei lahkuks enne, kui tegevus on sooritatud.
Kiirus ja mobiilisõbralikkus
Maandumislehe laadimiskiirus on samuti väga oluline.
Ükski külastaja ei taha pikalt oodata, kuni leht lõpuks ära laeb. Kui leht on aeglane, lahkuvad inimesed enne, kui nad isegi aru saavad, mida neile pakutakse. See võib nullida kõik senised pingutused, et külastaja kliendiks muuta.
Optimeeri leht nii, et see laeks kiiresti ja sujuvalt. Lisaks sellele peab leht olema mobiilisõbralik. Paljud inimesed klikivad reklaamile telefonist ja kui leht ei tööta seal korralikult, siis tagasi nad vaevalt tulevad. Kõik elemendid, sealhulgas tekstid, pildid ja CTA nupp, peavad olema mobiilivaates kergesti ligipääsetavad ja kasutatavad.
Tõhusa maandumislehe loomine nõuab aega ja testimist, kuid see tasub end kuhjaga ära. Õige pealkiri, selge üleskutse tegevusele, lihtne disain ja kiire laadimine on kõik olulised komponendid, mis aitavad sul külastajad kiiresti kliendiks muuta. Kui järgid neid põhimõtteid, hakkavad tulemused parenema ja Google reklaam tasub end viimaks ära.