Kuidas LEVI Google reklaamide abil digimüüki +36% kasvatas

levi

Ülesanne ja lähenemine

LEVI Design Shop müüb disainerehteid, rõivaid, kosmeetikat, aksessuaare, kodusisustust ja teisi disaintooteid. See on keeruline turg ja konkurents on väga tihe. LEVI sihtrühm on seevastu üsna lai, seal on mitu kliendipersoonat. Alates kord aastas emadepäevaks ostjatest kuni elustiili klientideni välja.

LEVI pöördus meie poole, et aitaksime neid: 

  • Google reklaamikampaaniate kasumlikkuse suurendamisega.
  • Keskmise ostukorvi suurendamisega.
  • Kliendi eluea väärtuse (CLV) suurendamisega.
  • Ostukorvi äralangemise vähendamine.

Strateegia ja teostus

E-kaubanduse ettevõtena on Google reklaamid, Shopping kampaaniad, sotsiaalmeedia ja meiliturundus nende turunduse strateegia keskmes. Neil oli juba olemas sisemine sotsiaalmeedia tiim ja meiliturundus oli kaetud olemasolevate automatsioonidega.

Google Ads reklaamid, kodulehe analüütika ja CRO tööd usaldati meie juhtida. Esmalt auditeerisime terve kodulehe andmete kogumise protsesse, et leida millised tooted toovad kõige suurema müügitulu. Määrasime igale kliendiprofiilile nende kõige kasumlikumad tooted ja hakkasime neid hüpoteese A/B testidega tõestama.

Kasutasime selleks: 

  • Analüütika ja mõõdikud: Google Analytics 4, Tag Manager, HotJar, Google Merchant Centre.
  • Reklaamid: Google Ads, Microsoft Ads, Google Shopping Ads.
  • Raporteerimine ja kaardistus: Looker Studio jõudluse armatuurlaud, Funnelytics töövoogude kaardistamiseks, Figma ostuteekondade kujundamiseks.

Meil kulus umbes 1-2 kuud, et leida õige tasakaal. Täna toome sama turunduseelarvega ca. 2x rohkem digimüüki. Me ei pidanud suurendama meediakulusid ega kasutama keerukaid kolmanda osapoole tööriistu. Tulemused tõi vana hea kliendiuuring ja -profiilide kaardistamine koos A/B testimise ja täpse reklaamistrateegiaga.