Kuidas KB Auto kahe aastaga €23 miljonit kasvas

kbauto

Ülesanne ja lähenemine

KB Auto on Skandinaavia suurim kasutatud rasketehnika müüja, teenindades kliente üle kogu maailma. Koostöös Machinericuga kasvatasime KB Auto käivet €23 miljoni võrra kahe aastaga.

Lähteülesanne oli:

  • Suurendada turuosa peamistel eksporditurgudel Euroopas, Lähis-Idas, Aafrikas, Aasias ja Lõuna-Ameerikas.
  • Luua tõhusam CRM ja koduleht, mis võimaldaksid kiiremat müügiteenindust ja suuremat konversioonimäära. Machinericu tiim toimetas selle ülesandega.
  • Põhjalikuma ja tõhusama turunduse strateegia loomine koos ehituse ja haldusega.

Strateegia ja teostus

KB Auto teenindab väga nišiklienti, kes otsib just teatud tüüpi kasutatud rasketehnikat. See võib olla veoauto, buss, ehitusmasinad, põllumajandustehnika, metsamajanduse tehnikat jne. Enamik müügist on B2B, kuid väike osa müügist on B2C (näiteks talunikud ja füüsilisest isikust transpordispetsialistid jne).

Meie ülesanne oli lihtne: suurendada rahvusvahelist turuosa ja müügimahtu.

Jagasime Machinericuga ülesanded ära, kus nemad vastutasid veebiarenduse ja uue CRM-süsteemi ehitamise eest. Meie ülesandeks oli turundus, kliendiprofiilide loomine, turu-uuringud ja kogu päringute süsteemi ehitus.

Teostuses kasutasime:

  • Täpselt sihitud sotsiaalmeedia reklaame.
  • PPC reklaame Google Ads ja Microsoft Bing Ads platvormidel.
  • Display- ja videoreklaamid taasturunduses.
  • Meiliturunduse automatsioonide ehitamine.

Alustasime turu-uuringutega, et luua kliendiprofiilid ja A/B testida meie hüpoteese. Järgmine samm oli kaardistada kliendi päringuteekond, mis kõnetaks igal sammul kliendi valupunkte. Seejärel testisime strateegiat rahvusvahelisel turul, uuendasime lansseerimise kampaaniate andmete põhjal kliendiprofiile ning skaleerisime tegevusi vastavalt eelarvele ja tulemustele.