Kuidas Image Skincare kasvatas oma kliendi keskmist eluea väärtust 120% võrra

Image Skincare

Ülesanne ja lähenemine

Image Skincare on premium kosmeetikatoodete jaemüüja, kes keskendub vananemisvastastele ja näohooldustoodetele. Nad pöördusid meie poole, et aidata suurendada oma kliendi eluea väärtust. Täna tegutsevad nad Ühendkuningriigis, Skandinaavias ja Euroopas.

Nad otsisid meie abi järgnevates valdkondades:

  • E-posti turunduse automatiseerimine: luua meiliturunduse automaatika, mis toetaks äritegevust klienditeeninduses, kliendisuhtluses ja täpsemas kliendisegmentimises.
  • Sisukirjutamine meiliturunduse jaoks.
  • Andmete raporteerimine meiliturunduse ja kodulehe müükide osas.

Strateegia ja teostus

See oli ühekordne projekt, mille eesmärk oli suurendada kasumlikkust, kliendi eluea väärtust ja ehitada põhjalikum meiliturunduse automatsioon. Esmalt oli vaja kliendi ostuteekonda mõista, sealhulgas millised tooted ostetakse komplektidena ja millised on võimalused juba aktiivsele kliendibaasile täiendavate toodete müümiseks.

Esimese asjana integreerisime Klaviyo ja nende andmevoo mõnede täiendavate kohandatud seadistustega, mis võimaldas meil e-kirjade tulemuslikkust üksikasjalikumalt jälgida. 

Seejärel keskendusime järgmistele tegevustele:

  • Kliendisegmenteerimine ja sildistamine Klaviyo CRM-is.
  • Persoaliseeritud ülesmüügi lehtrite strateegiate koostamine iga kliendi persoona jaoks.
  • Dünaamiliste ülesmüügi lehtrite loomine, mis automaatselt sildistasid kliente vastavalt sellele, kuidas nad e-posti sisuga käituvad. Kui nende eelistused muutusid (jälgisime, kuidas nad veebisaidil toodetega toimetasid), siis muutus ka e-posti voog automaatselt vastavalt nende saadava sisu tüübile. See tagas, et inimesed said alati nendele huvipakkuvat sisu – isegi kui nende eelistused muutusid 2, 3 või rohkem kuud hiljem. See toimis dünaamiliselt ilma kellegi sekkumiseta.
  • Soovituste ja tagasiside voogude loomine olemasolevate klientide toetamiseks, et nad kutsuksid oma sõpru/kolleege tooteid proovima. 

Selle süsteemi ehitamine ja testimine võttis aega 6 kuud. Ainus asi, mida Image Skincare pidi edaspidi tegema, oli uute e-kirjade lisamine olemasolevatesse automatiseeritud voogudesse, et need ei lõppeks. Mida rohkem nad seda teevad, seda pikem on lehter ja seda suurem on iga meilikontakti potentsiaalne müügitulu.