Kuidas Alimendid Google Ads abil uusi turge leidsid
Ülesanne ja lähenemine
Alimendid pakuvad kiiret ja taskukohast õigusabi vanematele, kes soovivad alimente taodelda. See on eriti väärtuslik väga mitmete lapsevanemate jaoks.
Alimendid pöördus meie poole, et aidata neil:
- Testida toote-turu sobivust globaalses mastaabis, et tuvastada kuni 5 parimat rahvusvahelist riiki, kuhu tulevikus laieneda.
- Viia läbi turu-uuring ja kaardistada kliendiprofiilid.
- Suurendada päringute arvu rahvusvaheliselt turult.
Strateegia ja teostus
Antud teenust tellitakse ainult siis, kui seda reaalselt väga vajatakse. Teenust ei saa müüa inimesele kes seda ei vaja.
See tähendab, et kogu turundus peab olema põhjalike kliendiprofiilide põhjal ehitatud olema. Vastasel juhul ei pruugi teenus õigete inimeste ette ilmuda ja reklaamiraha läheb valede märksõnade peale raisku.
Meie ülesandeks oli eksportturunduse testimine ja turu-uuringute läbiviimine, et leida kuni 5 kõige paremat eksporditurgu.
See pidi olema riik, kus:
- On tugev ja usaldusväärne õigussüsteem, kus on selged protsessid alimentide menetlemiseks.
- On piisavalt suur sissetulek teenuse tellimiseks.
- On abikaasatoetuse kultuur.
Meie uuring hõlmas tagasiside küsitlusi, põhjalikku foorumite, blogide, uudiste ja õigussüsteemide läbitöötamist jne, et leida 50 parimat riiki, kus võiksime alustada A/B testimist.
Seejärel testisime reklaamide vastuvõtlikkust ja kodulehe kaasatust, et jõuda kuni 5 parima sihtriigii.
Tagasiside
“Olen väga rahul Onte tiimi tulemustega. Nad reageerisid kiiresti ja olid proaktiivsed kõigi reklaamikampaaniate haldamisel. Kogu töö käigus oli nende tähelepanu reklaamikuludel ja otsiti viise kuidas piiratud eelarvega võimalikult head tulemused saada. Kui soovite oma äri kasvatada või alustada eksportimist, soovitan tungivalt nende poole pöörduda.”