Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaamiga kohalike klientideni - kuidas kasutada geograafilist sihtimist?

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Kas oled kunagi otsinud internetist lähedal asuvat kohvikut või kauplust? Kui jah, siis oled ilmselt juba puutunud kokku geograafilise sihtimisega. See on võimas vahend, mis aitab reklaamijatel näidata oma reklaame just neile inimestele, kes asuvad kindlas piirkonnas. See artikkel selgitab, kuidas geograafiline sihtimine Google reklaamide puhul töötab ja miks see on kasulik.

Mis on geograafiline sihtimine?

Geograafiline sihtimine tähendab reklaamide kuvamist ainult kindlates piirkondades. Selle abil saavad ettevõtted näidata oma reklaame õigetele inimestele õigetes kohtades – näiteks ainult linnas, kus nende pood asub. Google reklaamiga saab sihtida terveid riike, konkreetseid linnu, postikoode või isegi määratleda raadiuse teatud asukoha ümber.

See on eriti kasulik kohalikele ettevõtetele, nagu restoranid, autoremonditöökojad või kauplused, kelle kliendid tulevad lähedalt. Samuti saavad suured ettevõtted sihtida kindlaid piirkondi, kus neil on rohkem kliente või konkurents on väiksem.

Google reklaami sihtimine

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Geograafilise sihtimise eelised

Täpsem sihtimine

Geograafiline sihtimine aitab jõuda ainult nende inimesteni, kes on sinu teenusest või tootest huvitatud. Kui sul on pood Tallinnas, ei ole mõtekas kulutada eelarvet, et näidata reklaame inimestele, kes asuvad Tartus või Narvas. See vähendab asjatuid kulusid ja suurendab reklaamide tõhusust.

Lokaalse konteksti arvestamine

Reklaamid, mis on kohandatud kohalike oludega, on tõhusamad. Näiteks, kui sa reklaamid Tallinna kohvikut, võid oma reklaamis kasutada fraasi „Tule meie Rotermanni kohvikusse!”. Kohalikud viited muudavad reklaami inimestele tuttavamaks ja ahvatlevamaks.

Mobiilikasutajate püüdmine

Paljud inimesed kasutavad oma telefoni, et otsida lähedal asuvaid poode, restorane või teenuseid. Geograafilise sihtimise abil saad näidata oma reklaame just neile mobiilikasutajatele, kes otsivad midagi sinu piirkonnas. Näiteks kui turist otsib kohta, kus lõunat süüa, valib ta ilmselt söögikoha tulemuste esimeselt lehelt.

Kuidas seadistada geograafilist sihtimist Google reklaamis?

Asukoha valimine

Google reklaamidega saad valida sihtpiirkonna mitmel viisil:

  1. Määratle terve riik või mitu riiki, kui sinu sihtgrupp asub laialdasemalt.
  2. Vali kindel linn, kui sinu ettevõte tegutseb ainult seal.
  3. Kasuta postikoodi või määra raadius asukoha ümber, näiteks „10 kilomeetrit minu poe ümber”.

Negatiivse sihtimise rakendamine

Negatiivse sihtimise abil saad välistada piirkonnad, kus sa ei soovi oma reklaame näidata. Kui sinu restoran asub ainult Tallinnas, tasub teised linnad välistada. See aitab vähendada ebaolulisi klikke ja tõsta reklaami efektiivsust.

Lokaalse sõnumi lisamine

Reklaamid, mis sisaldavad viiteid kohalikule piirkonnale, on tõhusamad. Näiteks võid reklaamis rõhutada tasuta kohaletoimetamist Tartus või sooduspakkumist ainult Pärnu klientidele. Sellised detailid tekitavad sihtgrupis usaldust ja motiveerivad kliente tegutsema.

Parimad praktikad geograafilise sihtimise jaoks

  1. Alusta kitsalt: Kui sa pole kindel, kus sinu kliendid asuvad, alusta sihtimist väiksemate piirkondadega ja laienda neid vastavalt tulemusele.
  2. Testi ja optimeeri: Analüüsi oma kampaania andmeid, et teada saada, millised piirkonnad toovad parima tulemuse. Vajadusel kohanda sihtimist.
  3. Kasuta mobiili ja geosihtimise kombinatsiooni: Sihtides mobiilikasutajaid tiheda jalakäijate liiklusega aladel, suurendad oma reklaami nähtavust.
  4. Kohanda reklaame lokaalselt: Lisa reklaamiteksti piirkonna nimi, kohalikud viited või hooajalised pakkumised, näiteks „Soojad talvejoogid Tallinnas!”.

Kokkuvõte

Geograafiline sihtimine on suurepärane võimalus näidata oma reklaame õigetele inimestele õiges kohas. See aitab vähendada kulusid, parandada reklaamide asjakohasust ja suurendada tulemusi. Kui soovid alustada lokaalse kampaaniaga, proovi kasutada Google reklaami geosihtimise võimalusi. Kohanda oma reklaamid kohalikule turule ja jälgi tulemusi – võid olla üllatunud, kui tõhus see on!

Kui vajad abi geograafilise sihtimise seadistamisel, võta meiega ühendust ja aitame sul saavutada parimad tulemused!

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid