Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema
Joonas Väli
SEO Spetsialist
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Google reklaam toob kliendid - pane nad tegutsema!
Joonas Väli
SEO Spetsialist
Kas Google reklaam toob sinu veebilehele rohkelt külastusi ja klikke, kuid päringuid ei tule ning müügis valitseb vaikus?
Paljud ettevõttjad tunnevad, et kuigi eelarve on korralik ja reklaamikampaaniad toovad liiklust, siis rahaliselt need midagi tagasi ei anna. See tekitab küsimuse: kas on vahend vigane või kasutatakse seda valesti?
Reklaamiagentuur võib pakkuda lahendusi, kuid nende teenused on kulukad ja tihti garantiita. Oluline on mõista, et liiklus ei tähenda veel edukat kampaaniat.
Sageli jääb reklaami ja müügi vahele just kehv kasutajakogemus ja ebatäpne sihtgrupp. Kui järgida väikeseid nippe, mida allpool kirjeldame, võib juba tulemuslikuma kampaaniaga arvestada.
Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.
Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.
Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.
Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.
Call to action ning A/B testimine
Üks kõige olulisemaid komponente, mis määrab, kas külastajad sinu veebilehel ka midagi ette võtavad, on CTA ehk call to action.
Kui reklaami või maandumislehe sisutekstid ei suuna kasutajaid selgelt järgmisele sammule, jäävad tulemused saavutamata. Oluline on, et CTA oleks konkreetne ja motiveeriv, näiteks “loo konto!”, “registreeru enne, kui pakkumine aegub!” või “võta juba praegu ühendust!”
Samuti peaks CTA olema konkreetne ja pilkupüüdev, et see külastajale kohe silma hakkaks. Hästi vormistatud kutse tegudele võib teha imesid. Päriselt ka.
A/B testimine
Isegi kui CTA on paigas, võib selle töötamise kindlaks tegemine nõuda A/B testimist. A/B testimine võimaldab katsetada erinevaid reklaami ja maandumislehe versioone.
Nii saab näha, milline neist enim müüki toob. Näiteks võid testida erinevaid CTA sõnastusi, visuaalide värvilahendusi või isegi fonti.
Analüüsi abil saad selgeks, millised elemendid töötavad sinu sihtgrupi jaoks töötavad. Kohanda reklaame sellele vastavaks ning eelarve ei pudise enam nii kergelt tuulde.
Maandumisleht ja segmenteerimine
Kui kasutaja klikib reklaamil ja jõuab maandumislehele, peab sisu ühtima reklaamis lubatuga. Oleks ju narr, kui reklaamis lubad toodet kümne euroga, kodulehel vaatab aga vastu kahekordne hind.
Kui maandumisleht on segane või selle sisu ei ühti reklaamis pakutavaga, kaotad kliendi. Nii lihtne see ongi. Lisaks kahjustab see ka firma mainet.
Leht peab olema lihtne ja selge ning suunama külastajat tegutsema. Lisaks on oluline, et leht oleks mobiilisõbralik ja kiirelt laaditav – aeglane leht peletab potentsiaalsed kliendid eemale.
Maandumisleht on kui reklaami jätk. Kasutajad hindavad lihtsust ja selgust. Keerulised maandumislehed või mitmetähenduslikud sõnumid võivad muuta külastajad ebakindlaks. Optimeerimisel tasub keskenduda sellele, et lehe sisu oleks loogiline, selge ja suunaks kasutajat sujuvalt järgmisele sammule.
Reklaamide segmenteerimine
Üks tõhusamaid viise, kuidas Google reklaamikampaaniaid optimeerida, on enda sihtgrupi mitmeks jagamine. Kõigile ühe reklaami näitamine võib klikke tuua, kuid tulemused valmistavad ilmselt pettumust.
Ei saa ju loota, et pensionieas daami tõmbab sama tekst, mis noort neiut. Või et inimene, kes pole kunagi internetist tellinud jookseb tormi sama sisu peale kui Amazoni püsiklient.
Reklaame saab muuta vastavalt sihtgrupi huvidele, asukohale, ostuharjumustele jne. Võimalusi on tohutult. Näita inimestele sisu, mis neid kõnetab. Nii on suurem tõenäosus, et inimesed tegutsevad. Väheneb “tühjade” klikkide arv ning müüginumbrid tõusevad.
Google Ads on võimas tööriist, mis võib aidata sinu ettevõttel saavutada suuremat nähtavust ja tuua veebilehele külastusi. Edu võti peitub reklaamide õiges kasutamises.
Olulised on tugev CTA, A/B testimine, maandumislehed ja segmenteeritud reklaamid. Kui neid nippe järjepidevalt kasutada, tulemusi analüüsida ning nendest järeldusi teha, hakkab Google Ads sinu ettevõtte kasuks töötama.