Google Ads reklaamid tootmisettevõtetele - leia kliendid ning pane nad tegutsema

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Google reklaam tootmine

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

Google reklaam teeb veebilehe nähtavaks ja toob kliente

Joonas Väli

Joonas Väli

SEO Spetsialist

Paljud ettevõttjad seisavad silmitsi olukorraga, kus nende veebileht ei too enam piisavalt päringuid või kliente. Samal ajal on konkurentide lehed pidevas arengus ja Googles esikohal.

Probleem võib peituda selles, et veebilehte pole pikalt uuendatud ja SEO ehk otsingumootori optimeerimine on jäänud unarusse. Paljud ettevõtted kardavad ka Google reklaamiga katsetada.

Reklaamiagentuur küsib tasu, aga tulemusi ei too ning garantiid ka ei anna. Tekib tunne, et veebileht neelab raha, aga midagi tagasi ei too.

Tegelikult on võimalik ka ise veebilehte kõrgemale kergitada ja kliente juurde meelitada. Oluline on mõista nii SEO põhitõdesi kui ka Google reklaamide toimimist.

Google reklaam

Google reklaam pole just iga tootimsettevõtte turunduse arsenalis juhtival positsioonil. Mõni võib-olla ei teegi seal reklaami. Tihti on asjad nii et kord on töömahud mitu kuud ette täis ja teinekord pole töölistele töödki ette anda. Tänases majanduskliimas tuleks siiski rohkem kastist välja mõelda, et kokurentsis püsida.

Google reklaam tootmine

Kes varem pole pidanud turundust tegema on täna olukorra ees, kus tundmatu maastik tuleb kriitilise kiirusega enda kasuks tööle panna. Tihtipeale tähendab see kergesti välditavate vigade tegemist ja ülemäära kõrgeid konversioonihindasid.

Suunavad hunnikute viisi raha Google reklaamide kampaaniatesse, kuid vastu saadakse väga vähe või mitte midagi. Liiklus veebilehel suureneb, aga arvestades investeeritud summasid on päringuid ja müüki vähevõitu.

Sageli pannakse sellises olukorras kogu digiturundus pausile või vahetatakse suunda. Tegelikult on Google reklaam tootmisettevõtetele kõrge potentsiaaliga suund, kui veidi süveneda ning eeltöö korrektselt ära teha.

1. Google reklaam ja SEO - kaks tähtsat komponenti

Eduka digiturunduse võtmeks on SEO ja Google reklaamide kombineeritud kasutamine. Siin on olulisemad punktid, mida tuleb silmas pidada:

Märksõnad: SEO algab märksõnadest. Kasuta sõnu ja fraase, mida potentsiaalsed kliendid otsingumootorites sisestavad. Oluline on analüüsida, millised märksõnad toovad tulemusi ja millised mitte.

Sisu optimeerimine: Veebilehe sisu peab olema kvaliteetne, asjakohane ja korrapäraselt uuendatud. SEO seisukohalt on oluline ka sisu paras pikkus ja piltide kasutamine.

Tehniline SEO: Veebileht peab olema tehniliselt korras. See tähendab kiiret laadimisaega ja mobiilisõbralikkust. Samuti on oluline, et otsingumootorid saaksid veebilehte indekseerida. Selle tarbeks on kasulik XML kaart.

Lingid: Heal veebilehel on olemas nii sise- kui ka välislingid. Siselink viitab sinu enda veebilehele, välislink seevastu on teisel veebilehel leiduv link, mis viib klikkija sinu saidile.

Metaandmed: Veendu, et igal lehel on unikaalsed ja asjakohased metakirjeldused, pealkirjad ja ALT-tekstid piltidele. Selliseid asju tavakülastaja palja silmaga ei märka, kuid need aitavad otsingumootoritel sinu sisu paremini mõista.

 

2. Google reklaamide seadistamine

Kui SEOga tulemuste saavutamiseks läheb kauem aega, siis Google reklaamiga on võimalik koheselt veebilehe nähtavust tõsta. Siin on mõned olulised punktid, mida Google reklaamikampaania seadistamisel jälgida:

Täpne sihtimine: Vali ainult märksõnad, mis on seotud sinu toodete või teenustega. Samuti proovi enda sihtgrupp võimalikult täpseks kujundada – nii väldid reklaami kuvamist inimestele, kellel sinu pakutava vastu huvi puudub. Nõnda kasutad eelarvet tõhusamalt ja väldid tulemusteta klikke.

Reklaamide testimine: Loo erinevaid reklaamiversioone ja testi, milline neist paremini töötab. A/B testimine on tõhus viis, kuidas parandada reklaamide toimivust. Nii võid proovida erinevaid tekste, visuaale ja maandumislehti.

Maandumisleht: Veendu, et reklaamil klikkides jõuavad inimesed maandumislehele, mis vastab reklaamis pakutule. Kui info lehel erineb varem lubatust, jääd ilma klientidest ja ettevõtte maine saab tugevalt kahjustada.

Eelarve haldamine: Alguses võid alustada väiksema eelarvega ja analüüsida tulemusi. Millised tekstid, pildid ja maandumislehed sihtrühmale meeldivad? Nii saad olulist infot tulevikuks, et suuremad kampaaniad ei ebaõnnestuks. Google reklaam pakub ka võimalust kampaaniaid pidevalt muuta, et tagada maksimaalne tulemus.

Google reklaami ning SEO abil saad oma lehe otsingutulemustes kõrgemale kohale. Kui kampaania on hästi seadistatud ja SEOga tegeletakse, hakkavad päringud ja ostud nagu iseenesest tulema. Järjepidev sisuloome ja reklaamide analüüs tagavad, et iga investeeritud euro toob tagasi maksimaalse võimaliku tulu.

Kuigi Google reklaamide ja SEO haldamine võib esmapilgul tunduda keeruline, on võimalik ise oma veebileht taas nähtavaks teha, reklaamiagentuur pole kohustus.

Märksõnade valik, tehnilise SEO korrastamine ja reklaamide strateegiline kasutamine aitavad suunata külastajaid sinu lehele. Alusta järk-järgult, katseta ja õpi enda vigadest. Lubame – tulemused hakkavad tulema!

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid

Tutvu teenuste ja hindadega

Vaata ka meie teisi artikleid