Kuidas Wisby 6 kuuga edukalt 4 uute riiki sisenes

wisby

Ülesanne ja lähenemine

Wisby on joogipakendite siltide trükkimise idufirma, mis on seadnud eesmärgiks pudelite, purkide ja klaaspakendite sildistamise tööprotsessi uuendamise. Nad tegutsevad mõnevõrra vanamoodsas tööstuses, kus digitaalne innovatsioon võtab aega. Seda seetõttu, et suured kaubamärgid rakendavad uut tehnoloogiat aeglaselt. Wisby on paindlik ja otsustanud seda muuta.

Wisby kaasas meid, et:

  • Alustada kasumlikku eksporti Skandinaaviasse, Kesk-Euroopasse ja Poola.
  • Teha turu-uuringuid ja viia läbi tootesobivuse teste.
  • Hallata tasuliste reklaamide kampaaniaid mitmes keeles.
  • Lokaliseerida reklaamtekste ja loovlahendusi.
  • Aidata leida B2B partnerlussuhteid tuntud kaubamärkidega.

Strateegia ja teostus

Tegemist oli üsna töömahuka ülesandega, kuna pidime töötama korraga umbes 8 erineva riigiga. Meil oli võimalikult kiirelt ja soodsalt vaja selgitada välja Wisby jaoks kõige tulusamad eksporditurud. Teine oluline aspekt oli veebilehe lokaliseerimine protektsionistlike turgude jaoks (Saksamaa, Rootsi, Norra, Island jne).

Otsustasime koos Wisby turundustiimiga viia läbi 2-nädalase testi, et näha, millised riigid on valmis teenust kasutama inglise keeles ja millised riigid nõuavad emakeelset sisu. Google Tag Manageri abil lisasime kodulehele konversiooni, mis mõõdab keelevaliku muutmist. See andis ülevaate kui paljud külastajad sirvivad lehte inglisekeelselt ja mis protsent tahab keelt muuta. 

Saime kiirelt teada, et päris mitmel turul ei olnud tegelikult tarvis sisutekste lokaliseerida, mis säästis aega, kiirendas turule sisenemise teekonda ja säästis ettevõttele tuhandeid eurosid tõlketööde, veebiarenduse ja keele lokaliseerimise tasude pealt.

Selgus, et enamik ettevõtteid olid nõus kasutama saiti inglise keeles ja me ei pidanud oma nelja parima turu jaoks veebilehte tõlkima.

Järgmine samm oli luua kõrge väärtusega pakkumine, et ettevõtted vahetaksid oma praeguse tarnija Wisby vastu välja. Tegime põhjalikku uurimistööd, et kaardistada peamised valupunktid, peamised põhjused tarnija vahetamiseks, kaardistasime potentsiaalsed tarnijate koostöövõimalused ja koostasime kliendiprofiilid.

Reklaamitav pakkumine oli järgmine:

  • Tasuta kohaletoimetamine esimestele x-arv tellimustele.
  • Esimene tellimus oli tasuta koos tasuta kohaletoimetamisega (ettevõttele polnud mingit riski).
  • Võimalikult kiire kohaletoimetamine.
  • Premium kvaliteediga trükkimine uusima trükitehnoloogiaga.
  • Lihtne tellimiskeskkond, mis võimaldas kasutajal enda disainitud sildi lisada (või uue kujundada).

Sihtrühm võttis selle pakkumise kiiresti omaks ja tagasiside kinnitas, et tegime õiget asja. Ettevõtete omanikud tundsid, et turule on lõpuks tulnud keegi, kes neist aru saab ja pakub õige lahenduse nende igapäevastele muredele.

Olime väga edukad Soomes, Rootsis, Hollandis ja Taanis. 

Näidisreklaam sotsiaalmeedia kampaaniatest (karusell-formaat).